09:11 18.04.2024
89.111.77.XXX
Vždy je to o rovnocenem partnerstvi, tzn. musi mit na titul tři, tzn. auto, motor, jezdec.
Takze souhlas s tim, ze bez RB by se tituly nepovedly, to je ocividne. Ale to je v souladu s tim co rikam, a to, ze musi AM zamakat.
Situace pred lety a dnes je uplne o necem jinem. Minule to bylo naskoceni do rozjeteho vlaku a pres 10 let pauza ve F1 a prace v tymu, ktery nebyl TOP. Bohuzel TOP byl jenom Ala. Takze tuto ztratu nedozenes za rok vyvoje. Dnes je situace uplne o necem jinem. RB je leta spicka, Max je leta spicka a Honda par let spicka a o tom to je. Honda ma TOP motor, TOP elektricke systemy a zkusenosti jak s vyvojem tak vyrobou, takze nic nebrani tomu za rok, dva pripravit opet TOP motor. Nikde neni receno, ze to bude nejlepsi motor s obr naskokem, ale predpoklady jsou tu, ze bude opet TOP. Takze cil titul v prvnim roce je adekvatni jejich aktualnim schopnostem. A uprimne si rekneme, ze rok 2026 je opet po dlouhe dobe rok, kdy bude moci vyhrat jiny tym nez RB-Honda. Za sebe vidim problem RB v motoru, tady bude ztracet at chceme nebo ne, nebudou na urovni TOP 3 vyrobcu. Ty zkusenosti tady nejsou ani u RB ani u Fordu. Takze si myslim, ze AM-Honda ma vetsi sanci, ale pocitam, Ferrari bude mit sance nejvetsi. To ma dlouhodobe vse na spicce a ceka jedine na zavahani RB. Za me si myslim, ze to zavahani bude RB-Ford, minimalne prvni rok. Tohle si muzeme rici v polovine roku 2026. Podobne jako kdyz technici z Hondy rikali, ze spickovy motor bude za 5 let a to se potvrdilo.
Alonso vypada rovnez stale velmi schopne, patri stale k TOP jezdcum.
Otazka je akorat to, dokaze to take AM? Ma na to?